Loituma

2018-02-25 看过

除了随着初音未来风靡世界的甩葱歌还有很多好听的

B站有视频

非要字数凑满140个那就贴歌词吧虽然"无意义"

Nuapurista kuulu se polokan tahti 邻居家传来波尔卡的节拍 jalakani pohjii kutkutti. 我的脚情不自禁地抖动 Ieva äiti se tyttöösä vahti Ievan的妈妈在看着她 vaan kyllähän Ieva sen jutkutti, 但是Ievan骗过了她 sillä ei meitä silloin kiellot haittaa 她的禁令无关紧要 kun myö tanssimme laiasta laitaan. 当大家尽情跳舞时

Salivili hipput tupput täppyt (无意义) äppyt tipput hilijalleen. (无意义) Ieva suu oli vehnäsellä Ievan咧嘴大笑 ko immeiset onnee toevotti. 当人们祝福时 Peä oli märkänä jokaisella 每个人都在流汗 ja viulu se vinku ja voevotti. 小提琴声不住地哀悼 Ei tätä poikoo märkyys haittaa 浑身湿透了也打扰不了我 sillon ko laskoo laiasta laitaan. 当我们尽力跳舞时 Salivili hipput tupput täppyt (无意义) äppyt tipput hilijalleen. (无意义) Ieva äiti se kammarissa Ievan的妈妈 virsiä veisata huijjuutti, 在房间里哼着赞美诗 kun tämä poika naapurissa 当这个年轻人在向她的女儿套近乎 ämmän tyttöä nuijjuutti. 在隔壁房间 Eikä tätä poikoo ämmät haittaa 她不来打扰这些人 sillon ko laskoo laiasta laitaan. 当大家尽情跳舞时 Salivili hipput tupput täppyt (无意义) äppyt tipput hilijalleen. (无意义) Hilipati hilipati hilipati hillaa, (无意义) hilipati hilipati hilipampaa. (无意义) Jalituli jallaa talituli jallaa (无意义) tilitali tilitali tilitantaa. (无意义) Halituli jallaa tilituli tallaa (无意义) tilitili tilitili tilitili tallaa. (无意义) Halituli tilitali jallati jallan, (无意义) tilitali talitali helevantaa. (无意义) Rimpatirallaa ripirapirallaa (无意义) rumpatiruppa ripirampuu. (无意义) Jakkarittaa rippari lapalan (无意义) tulituli lallan tipiran tuu. (无意义) Jatsu tsappari dikkari dallan (无意义) tittari tillan titstan dullaa, (无意义) dipidapi dallaa ruppati rupiran (无意义) kurikan kukka ja kirikan kuu. (无意义) Ratsatsaa ja ripidabi dilla (无意义) beritstan dillan dellan doo. (无意义) A baribbattaa baribbariiba (无意义) ribiribi distan dellan doo. (无意义) Ja barillas dillan deia dooa (无意义) daba daba daba daba daba duvja vuu. (无意义) Baristal dillas dillan duu ba daga (无意义) daiga daida duu duu deiga dou. (无意义) Siellä oli lystiä soiton jäläkeen 尽兴之后还有乐趣 sain minä kerran sytkyyttee. 我曾想把她揽入怀中 Kottiin ko mäntii ni ämmä se riitelj 她回到家后巫婆开始争吵 ja Ieva jo alako nyyhkyytteek. Ievan开始哭泣 Minä sanon Ievalle mitäpä se haittaa 我告诉她没关系 laskemma vielähi laiasta laitaa. 我们将再次穿过边境 Salivili hipput tupput täppyt (无意义) äppyt tipput hilijalleen. (无意义) Muorille sanon jotta tukkee suusi 我让老太太闭嘴 en ruppee sun terveyttäs takkoomaa. 不然我会让你好看 Terveenä peäset ku korjoot luusi 如果你他妈滚出去我不会动你半根毫毛 ja määt siitä murjuus makkoomaa. 滚回去说谎 Ei tätä poikoo hellyys haittaa 我不会表现得温柔 ko akkoja huhkii laiasta laitaan. 当婊子在身旁时 Salivili hipput tupput täppyt (无意义) äppyt tipput hilijalleen. (无意义) Sen minä sanon jotta purra pittää 我不得不说 ei mua niin voan nielasta. 你不能不加咀嚼就把我吞掉 Suat männä ite vaikka lännestä ittään 你可以从西走到东 vaan minä en luovu Ievasta, 但是我不会放弃Ievan sillä ei tätä poikoo kainous haittaa 出于礼貌也不该打扰我 sillon ko tanssii laiasta laitaan. 当大家尽情跳舞时 Salivili hipput tupput täppyt (无意义) äppyt tipput hilijalleen. (无意义)

0 有用
0 没用